Tvorba Webu Program

16. prosinec 2012 | 13.30 |
Účelem Seo Optimization je přivést na webovky trafic, bez návštěv je třebaže krásný web nebožtík a může být na nic.Nabývá důležité zda návštěvník zavítá z google, bývají i další vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., nato tuhle máte socialní sítě jako squidoo, twitter, pinterest.com a miliony jiných realizovatelných zdrojů návštěvnosti. Velké množství provozovatelů webových stránek investují velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je jistě dobré, ale pokud web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to zbytečně utracené peníze. Profesionálně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvnosti stejně nám žádný zisk nepřináší. A bude pozdě na to zkoumat proč web nemaká, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto tvorbu internetových stránek skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených klientů.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší dobu byly (a pořád budou) základem seo, nebo spíše, faktory působící na hodnocení internetových stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Však v dnešní době už může být jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný skutečně. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Můžeme spatřit, že google klade nejvíce maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (pravděpodobně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Zpět na hlavní stranu blogu